Λοιπόν εαυτέ μου...

Πέρασε άλλος ένας χρόνος. Όχι δεν το λέω με βαρεμάρα ή μονοτονία. Κάθε άλλο. Είμαι ευγνώμων για ότι ζούμε την κάθε μέρα. Εύκολο ή δύσκολο. Συναρπαστικό ή καθημερινό. Όλα ευπρόσδεκτα γιατί από όλα παίρνουμε κάτι. Κι ας γκρινιάζουμε όταν κάτι δεν μας πάει καλά. Κάτι μένει. Κάτι φεύγει. Κάτι πετάμε και ξεκαθαρίζουμε. Αλήθεια το κάνουμε αυτό εαυτέ μου; Ξέρεις δεν τα λέμε συχνά γιατί η καθημερινότητα μας παρασέρνει. Όμως είναι κάποιες στιγμές που πρέπει να αφιερώνουμε χρόνο εσύ κι εγώ και να τα λέμε. Να βλέπουμε ρε αδελφέ πώς τα πήγαμε και φέτος;

Λοιπόν εαυτέ μου ήταν και αυτή, μια χρονιά που κάναμε πράγματα; Που πήγαμε ένα βήμα παραπέρα; Που εξελιχθήκαμε και νιώσαμε όμορφα για αυτά που πετύχαμε; Εντάξει ξέρω πως υπήρξαν και στιγμές που νιώσαμε ότι δεν δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό. Ότι μπορούσαμε να προσπαθήσουμε περισσότερο. Ότι θυμώσαμε. Απελπιστήκαμε. Ρίξαμε το φταίξιμο σε λάθος αποδέκτη. Εντάξει τα κάναμε και λίγο σαλάτα. Αλλά ρε εαυτέ πες μου. Τώρα που τελειώνει και αυτός ο χρόνος, βγήκαμε κερδισμένοι από όσα ζήσαμε και όσα κάναμε; Νιώθουμε πλήρεις και ήρεμοι για όσα είπαμε, προσφέραμε και πήραμε πίσω;

Ξέρεις εαυτέ μου λίγες ημέρες έμειναν μόνο για να πούμε αντίο στο παλιό και να κάνουμε μια νέα αρχή. Να βάλουμε τα δυνατά μας για να πετύχουμε τους νέους στόχους μας. Όμως πρώτα από όλα θα πρέπει να δούμε αν εμείς οι δύο τα βρίσκουμε και είμαστε καλά. Σε κοιτάζω με κοιτάζεις και χαμογελάμε ή σιχτιρίζουμε ο ένας τον άλλο; Περνάμε καλά όταν είμαστε μόνοι; Τολμάμε να κριτικάρουμε ο ένας τον άλλον; Άμα η απάντηση είναι θετική τότε είμαστε σε καλό δρόμο. Αλλιώς πρέπει να βάλουμε το κεφάλι κάτω και να δουλέψουμε κι άλλο. Γιατί εσύ κι εγώ θα τα λέμε για μια ζωή. Δεν γίνεται ρε συ να χωριστούμε εμείς. Μπορεί με όλους τους άλλους να χαθούμε κάποια στιγμή. Όμως εσύ κι εγώ θα είμαστε για πάντα μαζί. Γι’ αυτό πρέπει να έχουμε βρει τις ισορροπίες μας.

Λοιπόν εαυτέ μου, αν έχουμε τίποτα εκκρεμότητες καλό θα ήταν να τις ξεμπερδεύουμε προτού μας βρει ο νέος χρόνος, ε; Μην υποδεχτούμε τον νέο με παλιές υποχρεώσεις και μείνουμε κοιτώντας πίσω μας. Μόνο μπροστά εαυτέ μου. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να πάμε καλά. Να συμφιλιωθούμε με τα παλιά. Να κλείσουμε λογαριασμούς και να κοιτάξουμε μπροστά. Εκεί βρίσκονται όλα. Μπροστά μας. Και να δουλέψουμε.  Να παλέψουμε. Να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Να νιώσουμε και πάλι καλά.

Έτσι εαυτέ μου; Άντε μωρέ και καλή μας χρονιά!