Διακοπές τέλος και τώρα;

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, τότε που το καλοκαίρι άρχιζε να μυρίζει βρεγμένο χώμα και η μέρα μίκραινε αισθητά, άρχιζα να συνειδητοποιώ με μεγάλη απροθυμία πως τα ωραία τελείωναν και σιγά σιγά θα έπρεπε η ανεμελιά να δώσει τη σκυτάλη στις υποχρεώσεις. Σχολείο, διάβασμα, πρωινό ξύπνημα και όλα αυτά.

Μέχρι σήμερα λοιπόν αυτή την αίσθηση συνεχίζω να την έχω μόνο που τώρα οι προτεραιότητες είναι διαφορετικές. Διακοπές τέλος και τώρα; Προετοιμασία για το σχολείο, ε όχι το δικό μου φυσικά αλλά του παιδιού μου. Κι όμως είναι σαν να πηγαίνω κι εγώ ξανά. Άγχος, πρωινό ξύπνημα και όλη αυτή η καθημερινότητα που απασχολεί όλες τις μαμάδες.

Παλιά με ενοχλούσε περισσότερο και στο παλιά αναφέρομαι στο προ οικογένειας. Τότε που ήμουν απλά εγώ και ο εαυτός μου. Δεν ξέρω αν ακούγεται παράξενο, αλλά με πείραζε να αφήνω πίσω μου τα μπανάκια, τα ξενύχτια, τις βόλτες, τη χαλαρότητα που ένιωθα και να βάζω το κεφάλι κάτω για να επιστρέψω στη δουλειά. Άντε να μαζέψω το μυαλό μου και να συγκεντρωθώ πάλι στη ρουτίνα μου. Πετούσε το μυαλό στις στιγμές που είχα ζήσει και όταν έφτανε η ώρα να κάτσω να δουλέψω με έπιανε μια μελαγχολία. Πώς αλλάζουν τα πράγματα όμως… Εκείνες οι εποχές μοιάζουν μακρινές και ξεχασμένες.

Κοιτάζω τον ουρανό που αλλάζει δεκάδες χρώματα την ώρα που ο ήλιος δύει. Η μέρα μικραίνει και πάλι. Όμως εγώ απολαμβάνω τη στιγμή. Χάνομαι στο πορτοκαλί που δίνει τη θέσει του στο ροζ και μετά γίνεται ένα βαθύ μοβ που καταλήγει σε σκούρο μπλε. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αρχίζω να σκέφτομαι όλα αυτά που θέλω να κάνω από εδώ και στο εξής. Νέα εποχή, νέα ξεκινήματα, νέες αποφάσεις, νέα όνειρα…

Το καλοκαίρι μου αφήνει μια γλυκιά νοσταλγία αλλά και μια ευχάριστη ικανοποίηση ότι το έζησα και το ευχαριστήθηκα. Και τώρα συνεχίζω για άλλα καινούρια πράγματα. Κρατώ τις όμορφες στιγμές και τις φυλάω στα συρτάρια του μυαλού και στρέφω το βλέμμα μου μπροστά στο παρόν και στο μέλλον. Ναι, ίσως βαθιά μέσα μου μπορεί να νιώσω ένα ελαφρύ τσιμπηματάκι νοσταλγίας για αυτό που τελείωσε, όμως είμαι έτοιμη για τη νέα εποχή που έρχεται και είμαι σίγουρη πως θα έχω πολλά να ζήσω και να απολαύσω!

Καλό φθινόπωρο λοιπόν!